Hoe werkt onze webshop

Crystal Webshop
Huygenslaan 53
6901 LB  Zevenaar (geen bezoekadres)
Tel-nr: +31(0)31633101 

KvK-nr: 09167986 opgericht d.d. 02-02-2007
BTW-nr: 
NL002108552B88


Bestellen
U kunt bij ons gemakkelijk bestellen. U plaatst uw bestelling, en na het invullen van uw adres gegevens, ontvangt u daarna automatisch een inlogcode. Bewaar deze goed! U kunt met uw email adres en inlogcode die u van ons gekregen heeft, de volgende keer inloggen.

Als u zelf een wachtwoord wilt bedenken, dan kunt u uw wachtwoord veranderen bij: Account. En hier kunt u ook uw bestel historie bekijken. Tevens kunnen hier de adres gegevens aangepast worden.
 
Bent u uw wachtwoord vergeten, vul dan uw email adres in, en vraag een nieuw wachtwoord aan. Er kan ook zonder een account aanmaken, besteld worden. 
 
Verzendkosten
De verzendkosten worden automatisch berekend. Als u zekerheid wilt bij een brievenbuspost bestelling, dan vinkt u het kopje: extra optie ‘Pakketpost Nederland’ aan. Doe dit uiteraard niet bij normale brievenbuspost bestelling. (als de waarde van de bestelling zeer laag is). En ook niet als het artikel al standaard met pakketpost verstuurd wordt, want anders worden er dubbele pakketpost verzendkosten berekend!

Klanten uit België kunnen klikken op: Pakketpost België tot 2 kg (zonder tracking code, hierbij kunt u het pakketje niet volgen).

Of pakketpost België tot 2 kg met tracking code, en tot 5 kg met tracking code. Doe dit alleen als het pakketje al niet automatisch met pakketpost verstuurd wordt, anders betaald u dubbele verzendkosten! 
 
Brievenbuspost is wel nog altijd op eigen risico als de bestelling niet, of de artikelen beschadigd aankomen.

Verzendkosten zijn in Nederland gratis vanaf € 75,-  Deze korting geldt niet voor klanten uit het buitenland.

Brievenbuspost komt doorgaans de volgende werkdag aan. Bij pakketpost kan dit 1 tot maximaal 3 dagen duren (als u niet thuis bent, kunt u een briefje met de tracking code op de deur hangen, en aangeven dat de postbode het pakketje bij uw buren mag afleveren). De tracking code van pakketpost is te volgen op:
https://www.postnl.nl/ontvangen/pakket-ontvangen/track-en-trace/   
 
Betalen
U kunt kiezen voor de optie: 'vooraf betalen', U moet dan zelf inloggen met internet bankieren om de betaling handmatig over te boeken. 

U kunt ook kiezen voor iDEAL. U betaalt dan rechtstreeks met internet bankieren. Dit gaat sneller en zo kan de bestelling eerder verstuurd worden. Betaling via Paypal is ook mogelijk, hier zitten wel extra kosten aan verbonden, aangezien Paypal kosten berekend bij elke betaling. 

Nieuwsbrief
U kunt zich opgeven voor onze nieuwsbrief, of vink tijdens uw bestelling aan, dat u zich op wilt geven voor de nieuwsbrief. Wij raden dit aan. Zodat u op de hoogte gehouden kunt worden van nieuwe artikelen, aanbiedingen en kortings codes, die wij via de nieuwsbrief versturen.

Ik wil iets bestellen maar het is niet meer op voorraad
U kunt dan contact met ons opnemen met de vraag of dit nabesteld kan worden, zodat we rekening kunnen houden bij onze inkoop. Of misschien heeft u geluk en kunnen we het meteen nabestellen voor u.

Betaal ik vooraf of nadat ik mijn producten hebt ontvangen?
U betaalt altijd vooraf, nadat we uw betaling ontvangen hebben, wordt de bestelling direct verstuurd

Heeft u een bezoekadres?
Nee, we hebben geen bezoekadres, er kan dus ook niks afgehaald worden. We zijn alleen een webwinkel.

Herroepingsrecht
Als klant heeft u recht op om het product binnen 14 dagen na ontvangen terug te sturen zonder opgave van reden. Gebruik hiervoor ons
retourformulier. 

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan Crystal Webshop geretourneerd worden. 

Klachtenregeling
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar:
info@crystalwebshop.nl

U kunt uw klacht melden bij het Europees ODR-platform. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.

Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie." 


Wat betekent reviews?
U kunt een recensie geven over een artikel wat u bij ons gekocht heeft. U kunt het aantal sterren aanvinken, en uw opmerking plaatsen.

Blog
Kijk regelmatig bij onze blog voor leuke en interessante artikelen en gechannelde Boodschappen. We vinden het ook heel erg leuk om uw reacties op onze blog te horen, dus laat gerust wat van u horen!

Facebook en Spirituele Groep Pad der Verlichting
Je kunt een vriend van ons worden op Facebook, en op die manier op de hoogte gehouden worden van nieuwe artikelen. Ook delen we hier veel informatie over edelstenen en staan er ook artikelen over spirituele onderwerpen. Tevens hebben wij een spirituele groep op Facebook waar wij ervaringen delen, en elkaar steunen in onze spirituele groei. Het heet: Pad der Verlichting. Je kunt je hier zelf voor aanmelden via Facebook. 

Stenen terug brengen naar hun Oorspronkelijke Staat van Zijn
Wij bieden als extra gratis service dat wij stenen openen. Wij verbinden het kristal dan met het kernkristal van Moeder Aarde, en met de Oerbron. Zodat de geneeskrachtige energie in de steen mag ontwaken en de steen krachtiger wordt, en langer meegaat. De stenen worden via de Oerbron energie teruggebracht naar hun Oorspronkelijke Staat van Zijn, zonder invloeden van buitenaf, of mensen die de stenen hebben vastgehouden, bewerkt enz. Dus in hun pure staat. Hierdoor ontwaakt het kristal. En wordt het energetisch 'wakker geschud'. 

Wij laden de steen nooit op met persoonlijke energie. Het gaat echt om een afstemming op de Oerbron, en voor het hoogste goed voor de steen en de persoon die ermee gaat samenwerken. Dit alles vanuit het oogpunt om de wisselwerking eerlijk te houden tussen steen en mens. 

LET OP: Wij programmeren stenen NIET; dit is oude energie. De steen een programma opdringen. Niet elke steen wil geprogrammeerd worden, of kan deze programma's dragen. Wij zijn voorstander van een eerlijke communicatie, vraag zélf aan het kristal of hij je kan helpen op dat gebied. 

Geraadpleegde Bronnen
De meeste informatie in onze shop over edelstenen komt uit het boek van Judy Hall; de Kristallengids

Groothandel
Wij verkopen niet meer aan bedrijven, alleen nog maar aan particulieren. 

Mijn vraag staat er niet tussen
Neem dan contact met ons op via: info@crystalwebshop.nl